Portofoons

vanaf 82,50 EUR, vraag naar onze aanbiedingen ›

Portofoons

Eenvoudiger en sneller communiceren.

Naast het verlenen van een goede service, kunt u ook bij verdachte situaties eenvoudiger met elkaar communiceren. Wanneer er bijvoorbeeld een winkeldiefstal plaatsvindt, kunt u dit op een eenvoudige manier aan elkaar doorgeven. Daarnaast kunnen medewerkers aan elkaar doorgeven wanneer een tafel bediend moet worden of wanneer een bestelling geserveerd kan worden. De oortjes in ons assortiment ondersteunen u hierin. Hiermee kunnen u en uw team direct aan de slag met communiceren op de werkvloer. In ons assortiment vindt u ook de populaire oortjes van merken zoals Kenwoord en Motorola. Daarbij kunt u ook meervoudige opladers bestellen, zodat de oortjes altijd gebruikt kunnen worden. In grotere winkels is het voor medewerkers onderling soms lastig om met elkaar te communiceren. Portofoons kunnen communicatie een stuk vereenvoudigen. Bij DDV hebben we verschillende portofoons in ons assortiment die u kunt gebruiken in de retail. Portofoons in de retail worden ook wel oortjes genoemd. Met deze oortjes kunt u naast gemakkelijker met elkaar communiceren, ook uw klanten beter en sneller van dienst zijn.

voordelen

Meer oplossingen

Voor elke klant en toepassing het draadloze oproepsysteem wat het beste bij u past, met natuurlijk de beste prijs en bedieningsgemak.
Wij bieden diverse soorten coasters (ook wel buzzer of ufo’s genoemd) en/of pagers aan in vele formaten en vormen. Het is natuurlijk ook mogelijk zelf een pakket samen te stellen.

draadloze headsets zorg

headsets →

Efficiënte, lichtgewicht en toch robuuste draadloze headsets.

logistiek →

Uw logistieke afdeling beter gestructureerd, flexibeler en efficiënter.

Oproepsystemen praktijk tandarts

zorg →

Verhoogt de gastvrijheid en geeft rust bij de patiënt en het personeel.